søg her:
XpDetail Online

Frequently asked questions

Har du spørgsmål til os eller vores personale?, så stil dem her, vi er ved tasterne, og vi besvarer alle spørgsmål.

smilingdanmark

Er der noget du mener vi kan gøre bedre, så vil vi meget gerne i dialog med dig (der er altid plads til forbedringer)

Sidder du lige nu og mener vi overser noget eller har du et forslag til emner vi burde medtage her på siden? - så skriv en besked til os, eller send en Mail: parnell@xpdetail.dk

Har du spørgsmål til vore GRATIS detailsystem, eller har du problemer med opsætning af vore GRATIS Booking system, så spørg her.

Er du vidende om at en Restaurant, Hotel, B&B, eller en virksomhed er lukket, ophørt eller har skiftet adresse, så vil vi meget gerne vide det, send os en mail. Vi kan altid blive bedre og vi vil meget gerne høre hvad du mener.

SmilingDanmark samarbejder med Danske kommuner, Dansk industri og turisterhverv. Vi promoverer Danmark og Danske interesser globalt.

Vi samarbejder med SmilingDanmark.dk     Smiling-Restauranter.dk   Turistforeninger  og en hel vifte af Danske og internationale turistportaler.  Når du indtaster din Restaurant, B&B, Campingplads, Hotel eller virksomhed her, bliver du promoveret GLOBALT på mere end 50 portaler.

På alle vores Bed and Breakfast, Restaurant Campingpladser og Hotel portaler er der gratis Booking funktion, - Booking forespørgsel fremsendes direkte til din e-mail box - du betaler ingen Fee. Se Help


Booking
14-08-2016
Mathilde Lindström
 søndag 14-08-2016  Mathilde Lindström 

august søndag 14-08-2016    


Vi er en gruppe Danskere der bor i Sverige. Jeg har flere gange forsøgt at reservere et bord til 6, men det kan jeg ikke om lørdagen,? er der en fejl i bookingsystemet.?


.
Tonny Parnell 14-08-2016
10 enig2 uenig
cal1cal1

Der er en forklaring

Nej det er ikke en fejl i bookingsystemet.
Det er sjælden man er "stolt" eller "tilfreds" med et problem, men vi betragter det som en undtagelse.
80 - 90% af vores kunder er stamkunder, mange spiser hos os fast flere gange ugentligt
Vi kærer os om vores kunder, og hvis vi reserverer Lørdage mellen 12:00 og 15:00, vil hele restauranten være reserveret hver Lørdag, og der vil ikke være plads når vores stamkunder dukker op.

At hele restauranten vil være reserveret hver Lørdag, er vi selvfølgelig glade for, men vore stamkunder er ikke helt tilfredse, og vi har måttet forholde os til "problemet"
derfor modtager vi ikke bordbestillinger Lørdage mellem 12:00 og 15:00

Vores søde personale, tager alligevel imod dig ved døren - - det kan være en smule presset, - en glad Pariser-stemning og ventetid 10 - 15 min. kan forekomme, men personalet "spotter" næsten altid et bord, eller er hurtig til afrydning, når du kommer til vores dør.

Jeg håber du kan acceptere at vi har dette "luksusproblem"?

På gensyn i Café Olai


.

FAQ Booking SupportPage: 1
[1] >

juni søndag 16-06-2019   

Bed and breakfast
Kan jeg selv redigere min Bed and breakfast....
Booking Bed and breakfast

oktober mandag 01-10-2018   

Forhandler i kassesystemer
Er i forhandlere af det detail, eller restaurantsystem i selv bruger i cafeen....
Booking Forhandler i kassesystemer

oktober søndag 02-10-2016   

retter email
pmine bookings kommer på en gammel email adress, hvordan retter jeg til min nye emailp....
Booking retter email

januar onsdag 13-01-2016   

Hvad mener i med ny version til efteråret?
Ny booking sektion i 2017 .......
Booking Hvad mener i med ny version til efteråret?

 
 
 
 Capital_Region_of_Denmark